Tocht 9

Op woensdag 4 augustus reden we onze negende tocht. Ons vertrekpunt was dit keer bij Ann thuis. Ik ben met vervoer naar Ann gegaan. Toen ik was uitgeladen, stond ze startklaar op het voetpad. Ik stelde voor om een regencape mee te nemen, want de buienradar gaf regen aan. Dit vond ze een goed plan. Ik was rats vergeten om mijn smartphone op te laden. Gelukkig had ik een powerbank bij om hem op te laden. Toch vertrokken we. Zoals gewoonlijk was het een heel gezellige sfeer! Er was een weggetje met een paar bomen waar we inreden. Een auto kwam sneller dan het mocht aangereden. Het was verschietachtig. Het liep goed af! Ann had een goede reflex en kon opzij gaan. De auto remde ook. We reden verder en kwamen bij een atletiekpiste. Tja, daar stonden we dan. Mijn smartphone was reeds voor meer dan de helft opgeladen. Ik reed nu terug op kop. 

Uiteindelijk arriveerden we in het Middelheimpark. Wij gingen iets drinken. Ik at een croque-Monsieur. Toen onze drankjes op waren, vertrokken we terug naar Ann thuis. Ik duwde Ann op het brugje. Per ongeluk duwde ik met mijn voet tegen de kruk die achteraan haar rolstoel bevestigd  was. Ik riep hulp, maar niemand kwam helpen. Ann raapte de kruk op en bevestigde het terug achteraan de rolstoel. We zijn veilig en droog thuis geraakt. Mijn vervoer stond reeds te wachten, zag ik. We vonden het allebei een geslaagde namiddag. Onze tocht was exact 10km.










Reacties

Unknown zei…
Leuk dat jullie weer op pad zijn.

Misschien terug wat reclame maken voor de sponsortocht!!

Gerda
Anoniem zei…
Toptop!
Persephone brengt weer groei en bloei!
👌🤩
Liefs van tante Maria

Populaire posts van deze blog

tocht16

Tocht18