tocht 1









Op zondag 15 september begonnen we aan onze eerste tocht. Ik had de tocht naar Waarloos gekozen. Om 15u40 startten we met rijden. Ann wilde eerst op de straat rijden, omdat de straat gemakkelijker reed. Ze ondervond dat het veiliger was om toch op het voetpad te rijden. Ik reed op kop, want ik wees de weg. Ik wachtte altijd een eindje verderop op Ann, zodat we weer samen waren. Regelmatig ging de weg bergaf. Dat was even rust voor haar. We genoten van onze tocht. Bovendien was het mooi weer. Na 6km waren we aan een brasserie in Waarloos. We waren blij, want we hadden grote dorst. Ann dronk pompelmoessap en ik coca-cola. Na een pauze reden we terug richting Edegem. Toen namen we een andere weg. Ann heeft haar grenzen verlegd qua afstand. Ik ben trots op haar!
We hebben ervan genoten. In het totaal was het 12,6km.

















Reacties

krisje scheurweghs zei…
Tof tof! Geniet nog van alle vervolg!

Populaire posts van deze blog

tocht16

Aankondiging

Tocht18