Tocht 4






Op zondag 10 november zijn Ann en ik terug op pad geweest. We fietsten terug naar De Lindekens te Wilrijk. Dit keer hadden we geen pech. Ik reed zoals gewoonlijk voorop om de weg te wijzen. We hebben in het heengaan de mooiste route genomen. Het was heel gezellig. Het was mooi weer, waardoor wij buiten konden zitten. Ann dronk een tonic en ik een cola.  Wij zijn in het donker terug naar huis gegaan. Onderweg zagen we de volle maan. Op de plaats waar ik ze goed kon bewonderen, stopte ik en bleef er even van genieten. Zo mooi vond ik dat!
We kwamen goed thuis. Ik had wel koud, maar dat hoort erbij. Niet erg. Het was een leuke namiddag. We reden 11.2km.



Reacties

gerda zei…
volhouden! altijd fijn om jullie te volgen.
Ik ben benieuwd naar de trip van vandaag. Zo lang in de koude onderweg. Om te bewonderen.

Populaire posts van deze blog

tocht16

Tocht18