Tocht 12

Van vrijdag 3 tot 6 september waren we met de groep aan zee in Nieuwpoort. Op zondag 5 september deden we aan zee onze tocht. We reden van Nieuwpoort naar Oostduinkerke. Onderweg kwam ik een man tegen die gedronken had. Hij zei tegen mij: "Ik hou van u." Ik vond dat heel raar! Ik reed verder. Een eindje verderop stond de zelfde man er weer, maar nu bleef ik rijden. Ik wilde hem zo snel mogelijk kwijtspelen. Dat is gelukt! We gingen met de groep iets drinken en snoepen. Ik at een overheerlijke pannenkoek. Nadien reden we terug langs een andere weg. Het was bijna altijd rechtdoor. Op een bepaald moment kwamen we aan een moeilijk stuk.  Gelukkig kwamen er twee voorbijgangers voorbij. Ze hielpen Ann even over een heuveltje. Toen we aankwamen bij het verblijf, waren we blij en de groep ook. Zalig was het

Reacties

Populaire posts van deze blog

tocht16

Tocht18