Tocht 13

Op maandag  22 november zijn wij weeral op tocht geweest. Toen ik bij Ann toekwam, zag ik haar klaarmaken. Ik wachtte buiten. Wij vertrokken richting het Middelheimpark. Na een kort afstandje kwam ik Pjotr tegen. Dat was heel leuk, maar wel toevallig. Op dit moment namen we al een pauze om even te praten. Pjotr vertelde aan Ann dat ik de meter was van zijn jongste broer Thorsten. Ik vond de manier waarop hij het aan Ann vertelde hartverwarmend. Na zijn uitleg zetten wij  onze tocht verder. We reden over de brug van de autosnelweg en natuurlijk was het weeral file. Na een uur arriveerden wij aan het Middelheimpark. De taverne waar we voordien gezeten hadden, was gesloten. Geen getreur, we hebben een ander cafeetje gevonden waar we terecht konden. Terwijl we iets dronken, hebben wij een goed gesprek gehad. Wanneer onze drankjes op waren, vertrokken we terug naar het huis van Ann. Om niet dezelfde weg te moeten rijden namen we een beetje een andere weg. Het was ook al donker aan het worden. We zijn veilig aangekomen. Het was weer een kei toffe namiddag.
    
    





 

Reacties

Populaire posts van deze blog

tocht16

Tocht18