tocht16

Op maandag 28 maart zijn Ann en ik onze zestiende tocht gaan rijden. Zoals gewoonlijk vertrokken we bij Ann. Onze tocht ging naar park spoor Noord. Ik vertelde dat mama geopereerd was, waardoor we ze niet gingen zien. Ik mocht haar veel beterschap wensen. Ik reed ergens een straat te vroeg in. Hierdoor kregen we een straat waar we nog niet doorgereden hadden. In het Badhuis stopten we om even iets te drinken. We hadden grote dorst. Ik stuurde een bericht naar de chauffeur om te zeggen dat ik een beetje later was. Toen ons drankje op was reden we naar het huis van Ann. Het was langer licht. Dit vonden we heel aangenaam en veiliger. Het was een mooie tocht. De chauffeur zei: "Het was file. Ik ben hier pas,
want het was overal file."

                                                                     

                                                          
                                                        

Reacties

Unknown zei…
Fantastisch gedaan!!!!

Populaire posts van deze blog

Tocht18