Tocht 2

Op zondag 22 september reden we naar Boechout. Ik ben op voorhand op verkenning geweest. Om met Ann rekening  te houden, besloot ik om de minst heuvelige route te nemen. Dit vond ze een goed plan. De minst heuvelige route was dan ook de  makkelijkste route om te rijden. Deze route had één brugje waar we over moesten geraken. Vanaf het moment dat we daarover waren, moesten we altijd rechtdoor rijden. In Boechout zijn we iets gaan drinken in het Gildenhuis. Een begeleidster die in het woonhuis werkt waar ik woon, kwam samen met ons iets drinken. Zodra Ann en ik uitgerust waren vertrokken we weer richting Edegem. Op het steilere stuk probeerde ik of het mogelijk was om Ann vooruit te duwen met mijn voeten. Het lukte me! Dat  geeft ons de mogelijkheid om een beetje verder dan 5km heen en 5km terug te rijden. De terugweg was vooral bergaf. Hierdoor waren we snel thuis.
We hebben veel plezier gemaakt. We reden 10km.
               
       
            

Reacties

Anoniem zei…
fantastish hoe jullie dit samen doen!!!
gerda zei…
Twee vrolijke dames op pad. Ik ben benieuwd waar dit jullie allemaal brengt!

Populaire posts van deze blog

tocht16

Aankondiging

Tocht18